რა არის "კონტექსტური რეკლამა"


კონტექსტური რეკლამა მოიაზრებს ინტერნეტ–რეკლამის განთავსებას, რომელიც გულისხმობს განთავსებული მასალისა და რეკლამის შინაარსის თანხვედრას. მაგ: ავტომობილი საბურავის რეკლამა განთავსდება სპორტული მანქანებზე დაწრილ სტატიაში. რეკლამის მატარებელი შეიძლება იყოს ტექსტო–გრაფიკული განცხადება, სარეკლამო ბანერი ან ვიდეო რგოლი.

კონტექსტური რეკლამა მოქმედებს მეტად შერჩევითად და გამოიხატება ინტერნეტ გვერდის მომხმარებლებით, რომელთა ინტერესები პოტენციურად ემთხვევა/კვეთს გარკვეული ტიპის რეკლამირებული მასალის ან მომსახურების მიზნობრივ აუდიტორიას, რაც მნიშვნელოვნად ზრდის რეკლამის ეფექტურობას.

სარეკლამო მასალისა და ინტერნეტ საიტის შესაბამისობის საკვლევად ხშირად გამოიყენება საკვანძო სიტყვები. სწორედ საკვანძო სიტყვებზე არის კონცენტრირებული საძიებო სისტემები. ამიტომაც კონტექსტური რეკლამა უფრო დიდი ალბათობით წარმოდგენილი იქნება მომხმარებლისათვის, რომელიც იყენებს ინტერნეტს მისთვის საინტერესო ნივთების ან მომსახურებების შესახებ ინფორმაციის მისაღებად.

ინტერნეტში არსებული თითქმის ყველა საძიებო სისტემა იყენებს კონტექსტურ რეკლამას ფულადი შემოსავლის მისაღებად (მაგალითად, სარეკლამო ქსელი Google AdWords არის კონპანია Google–ის შემოსავლის წყარო). კონტექსტური რეკლამის სისტემა საშუალებას იძლევა რეკლამის, როგორც საძიებო სისტემების მიერ საკვანძო სიტყვების მიხედვით აღმოჩენით, ასევე საიტების, რომელთაც საკუთარ გვერდებზე განთავსებული აქვთ კონტექსტური რეკლამის ბლოკები.

0 коммент.:

Отправить комментарий